۸۵۶ تبعه ایرانی مقیم کشورهای عربی در ۳۶ روز گذشته از مرز دوغارون وارد ایران شدند
فرماندار تایباد گفت: ۸۵۶ تبعه ایرانی مقیم کشورهای عربی در ۳۶ روز گذشته از مرز دوغارون تایباد وارد ایران شدند. 
به گزارش راهبرد معاصر؛ حسین جمشیدی اظهار کرد: اتباع ایرانی مقیم کشورهای عربی از مسیر هوایی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به مقصد شهر هرات افغانستان پرواز کردند.
فرماندار تایباد افزود: اتباع ایرانی مقیم کشورهای عربی در چهار مرحله در قالب چهار گروه بعد از انجام مراحل قانونی خود از طریق افغانستان وارد دوغارون شدند و این گذرگاه را در کمترین زمان به مقصد مشهد و سایر استانهای کشور ترک کردهاند.
وی ادامه داد: تعداد ۲۱ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی مسافران در مرز دوغارون از سوی انجمن صنفی حمل و نقل تایباد تأمین شده بود. / مهر